Select Menu

SİTEYE REKLAM VERMEK İÇİN VE OKUYUCULAR İÇİN İLETİŞİM FORMU.

Ad

E-posta *

Mesaj *

İzleyiciler

Translate

Tema resimleri konradlew tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler

» »Unlabelled » İSTENMEYEN KORSAN REKLAMLARIN KALDIRILMASI


Unknown 13:54 0


        BU SİTEDE YAZDIĞIM BÜTÜN YAZILAR YAŞADIĞIM PROBLEMLERİ NASIL ÇÖZDÜĞÜMÜ ANLATIYOR BU ZORLUKLARI BAŞKA İNSANLARIN YAŞAMAMASI İÇİN YAZILMIŞ YAZILARDIR.
Blogger temaları yüklerken siteme korsan ilanlar dadandı ne yaptımsa bir türlü kaldıramadım iki hafta uğraştım bir sürü ismini bile hatırlayamadığım virüs ayıklayıcı tolbar ve korsan reklam ayıklayan programlar indirdim adwcleaner 3 de fayda etmedi en sonunda uzantılara girdim orada bir program vardı avast browserdi zannederim onu kaldırdım sonra tarama verilerini temizledim,tarayıcı ayarlarını sıfırladım'' malwarebytes anti malware'' programını indirdim bu programla temizlik yaptım kökten hallettim siz siz olun bir şeyi kendi orijinal sitesinden başka bir yerden indirmeyin adam orijinal sitesinden size güya en güzel temaları seçmiş inanmayın siz kendiniz seçin.
             Bu yazıyı bahsettiğim olaydan çok sonra yazdığım için uzantılardan kaldırdığım uzantıyı çok net hatırlayamadım ama başında avast ibaresi vardı böyle birşey başınıza gelirse uzantılara girin oradaki uzantıları veya şüphelendiğiniz uzantıyı kaldırın sonra gezginlerden veya tam indirden (bunlar güvenilir sitelerdir) ''malwarebytes anti malware''programını indirin ve temizlik yapın inşAllah kökünü kazırsınız.
                        DİKKAT!...... DİKKAT!....DİKKAT!.......
        İstenmeyen yazılımlar,genelde başka programların yanında yüklenir ve internet hızınızı (yavaşlatır,tarayıcınıza tolbar ekler,ana sayfanızı değiştirir sürekli reklam görmenize sebep olurlar.
       Bu tip yazılımlarla bir daha karşılaşmamak için;
1-Her zaman bir programı resmi sitesinden indirin.
2-Bir programı yüklerken (next) deyip geçmeyin,kullanım şartlarını ve bütün yazıları okuyun ve programın yanında yüklenecek diğer şeylere dikkat edin .
3-Eğer programın yanında diğer şeyler yüklenecekse,(tolbarlar v.b. gibi) bunlarla ilgili tüm kutucukların işaretini kaldırın.
4-Antivirüs programınızın istenmeyen programları(Potenti ally unwanted programs-PUP) da yakalaması seçeneğini açın yoksa benim gibi çok başınız ağrır.
         

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok

Leave a Reply